Over SWO Drimmelen

Heb je een klacht of verbetersuggestie?

Heb je een klacht of idee voor verbetering over de door ons versterkte diensten en/of medewerkers? Laat het ons gerust weten. Met jouw feedback kunnen we onze dienstverlening verbeteren.  

Indienen van een klacht
Als cliënt heb je het recht om een klacht in te dienen. Lees hieronder hoe je dit kunt doen of bekijk ons klachtenreglement.

Klacht indienen
Ben je ergens niet tevreden over? Bespreek het dan met de betrokken medewerker of de leidinggevende (Peter Franken) van SWO. Als het niet lukt om samen een oplossing te vinden, kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris, de heer Otte Strouken-Busink. Hij helpt je graag verder.  
 
De heer Otte Strouken-Busink (klachtenfunctionaris) is per e-mail bereikbaar via o.strouken@gmail.com of via het telefoonnummer 0168 – 486022. 
 
Verbetersuggestie indienen
Heb je een idee waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Je kunt je verbetersuggestie op de volgende manieren indienen: 
– Per e-mail via info@swodrimmelen.nl  
– Via een medewerker van SWO. We kijken dan samen naar de mogelijkheden.